Pomoc do części transakcyjnej systemu informatycznego mBanku. |
Poniżej znajduje się struktura menu serwisu transakcyjnego mBanku, która umożliwi odszukanie opisu poszczególnych opcji. Zamieściliśmy także kilka przydatnych przy obsłudze internetowego serwisu transakcyjnego informacji. Zachęcamy do zapoznania się z treścią pomocy, która mamy nadzieję rozwiąże większość napotkanych problemów. Ponadto podczas korzystania z serwisu transakcyjnego, na każdej stronie dostępna jest pomoc kontekstowa oznaczona [?] i umieszczona w prawym górnym rogu, pod informacją o ostatnim logowaniu. By korzystać z rachunków w mBanku przez Internet, musisz najpierw samodzielnie aktywować dostęp do tego kanału. Jeśli znasz swój identyfikator Klienta i telekod, możesz aktywować Internet w automatycznym serwisie mLinii (IVR). Jeśli ich nie znasz lub jesteś nowym Klientem, musisz wykorzystać pakiet aktywacyjny. Aktywacji dokonasz poprzez Internet lub Teleserwis. Szczegółowe instrukcje znajdziesz na specjalnej stronie i w pakiecie aktywacyjnym. Spis treści pomocy:
|