Pomoc do części transakcyjnej systemu informatycznego mBanku.
Help
Poniżej znajduje się struktura menu serwisu transakcyjnego mBanku, która umożliwi odszukanie opisu poszczególnych opcji. Zamieściliśmy także kilka przydatnych przy obsłudze internetowego serwisu transakcyjnego informacji.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią pomocy, która mamy nadzieję rozwiąże większość napotkanych problemów. Ponadto podczas korzystania z serwisu transakcyjnego, na każdej stronie dostępna jest pomoc kontekstowa oznaczona [?] i umieszczona w prawym górnym rogu, pod informacją o ostatnim logowaniu.

By korzystać z rachunków w mBanku przez Internet, musisz najpierw samodzielnie aktywować dostęp do tego kanału. Jeśli znasz swój identyfikator Klienta i telekod, możesz aktywować Internet w automatycznym serwisie mLinii (IVR). Jeśli ich nie znasz lub jesteś nowym Klientem, musisz wykorzystać pakiet aktywacyjny. Aktywacji dokonasz poprzez Internet lub Teleserwis. Szczegółowe instrukcje znajdziesz na specjalnej stronie i w pakiecie aktywacyjnym.

Spis treści pomocy:
  1. Opcje systemu

    1. Opcje dostępne zawsze
    2. Opcje dostępne dla rachunków
    3. Opcje dostępne dla funduszy inwestycyjnych
    4. Opcje dostępne dla lokat terminowych
    5. Opcje dostępne dla kart debetowych
    6. Opcje dostępne dla kart kredytowych
    7. Opcje dostępne dla kredytów
    8. Sytuacje szczególne opcji dostępnych w menu w zależności od rodzaju rachunku:

  2. Operacje dostępne tylko przez mLinię
  3. Kto pyta nie błądzi, czyli - jak to zrobić? Pytania i odpowiedzi.
  4. Komunikaty systemu