- Komunikaty systemu
Komunikat: "Operacja wykonana niepoprawnie" - "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny klucz sesji" pojawia się w przypadku, gdy przez 20 minut posiadacz rachunku nie wykonał żadnej operacji w aplikacji Internetowej mBanku. Ze względów bezpieczeństwa nasz system zamyka dostęp do aplikacji Internetowej po 20 minutach braku jakiejkolwiek aktywności w tej aplikacji. Zamknięcie dostępu do części transakcyjnej nie jest równoznaczne z zablokowaniem kanału "Internet" - wystarczy ponownie zalogować się do systemu.
Komunikat: "Operacja została już wykonana" pojawia się po szybkim powtórnym wybraniu opcji logowania do systemu mBanku. Zalecane jest odczekanie kilku minut po wylogowaniu się z systemu mBanku przed kolejnym logowaniem i jednokrotne potwierdzenie wprowadzonego Identyfikatora Klienta i Hasła dostępu do Internetu (przyciskiem Zatwierdź). Inną przyczyną może być aktywna funkcja przeglądarki pobierania zawartości stron szyfrowanych z pamięci podręcznej (cache). Zalecane ustawienia przeglądarek internetowych opisano szczegółowo na stronach mBanku w dziale "Pytania i odpowiedzi", rozdział "Internet - kłopoty z dostępem".
początek strony
- Operacje niedostępne w części transakcyjnej - skontaktuj się z mLinią!!!
mLinia to automatyczne operacje telefoniczne oraz usługi świadczone przez teleoperatorów dostępne przez 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Wyboru rodzaju usługi (serwis automatyczny czy operator) dokonujesz za pomocą telefonu pracującego w systemie tonowym. W przypadku korzystania z telefonu pracującego w trybie pulsowym nie ma technicznej możliwości korzystania z serwisu automatycznego.
Poniższe operacje są niedostępne na stronach transakcyjnych mBanku. W celu ich wykonania należy skontaktować się z operatorem mLinii. - Aktywacja dostępu do kanału "Internet", "Teleserwis" (mLinia), "WAP" i "SMS"
- Ustalenie hasła dostępu do Internetu po raz pierwszy lub po zablokowaniu tego kanału dostępu
- Aktywacja pierwszej listy haseł jednorazowych
- Częściowa wypłata z eMAX LOKATY
- Ustalenie pełnomocnictwa do rachunku
- Odwołanie pełnomocnictwa do rachunku
- Przekształcenie rachunku indywidualnego na rachunek wspólny (ustalenie współposiadacza)
- Tymczasowe zwiększenie limitu eKARTY
- Założenie rachunku eKONTO (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Założenie rachunku eMAX (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Założenie rachunku izzyKONTO (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Założenie rachunku mBIZNES KONTO (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Założenie rachunku mBIZNES MAX (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Zamknięcie rachunku
- Złożenie wniosku o kredyt odnawialny w eKONCIE (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Złożenie wniosku o mPLAN - pożyczka lub kredyt hipoteczny (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Złożenie wniosku o kartę kredytową (można również wypełnić wniosek ze stron informacyjnych mBanku)
- Zamówienie eKARTY
- Zamówienie płatniczych kart debetowych
- Rezygnacja z odnownienia karty
- Zastrzeżenie kart płatniczych (debetowych i kredytowych)
- Zgłoszenie reklamacji w przypadku nieprawidłowych operacji
- Zmiana pełnomocnictwa do rachunku
- Zwiększenie limitu eKARTY
- Ustalenie wysokości automatycznej spłaty kredytu na karcie kredytowej (wskaźnik automatycznego obciążenia rachunku powiązanego z kartą)
- Zamówienie dokumentów bankowych (np. opinia o kliencie, duplikat umowy, potwierdzenie wykonania przelewu)
Jak dzwonić na mLinię? Dla użytkowników telefonii komórkowej: 691362265 - opłata przewidziana przez operatora sieci komórkowej wg aktualnego cennika. Numer dostępny z telefonów stacjonarnych w całej Polsce: 0-801 300 800 - opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy TP S.A. Dla połączeń międzymiastowych: 0 (prefiks) 42 6 300 800 Z dowolnego miejsca na świecie (z numerem kierunkowym do Polski): +48 42 6 300 800
UWAGA: System mBanku preferuje zidentyfikowanych Klientów banku w połączeniach z operatorem. Dlatego najlepiej po uzyskaniu połączenia z mLinią wybrać opcję "1" - korzystanie z serwisu bankowego. Następnie wprowadzić swój numer Klienta (8 cyfr) i wymagane trzy cyfry telekodu (który ma 6 cyfr) i po dokonanej w ten sposób identyfikacji - wybrać "0" - połączenie z operatorem. W ten sposób łączymy się z operatorem szybciej, niż wciskając "0" od razu po zgłoszeniu się mBanku.
początek strony
|