Obecnie zalogowanie w internetowym serwisie transakcyjnym nie jest możliwe. Jest to spowodowane znacznym wzrostem aktywności Klientów w serwisie transakcyjnym i dużą liczbą wykonywanych przez nich operacji.
Prosimy o odczekanie kilkunastu minut (wartość podana w treści komunikatu), wówczas automatycznie zostanie dokonana ponowna próba otworzenia strony logowania - jeśli w tym momencie zalogowanie będzie możliwe na ekranie pojawi się odpowiednie okno logowania. Można też zamknać okno przeglądarki i ponowić próbę zalogowania się w serwisie transakcyjnym po kilkunastu minutach.
Jeśli ograniczenia w dostępie będą występowały przez dłuższy czas, zalecamy skorzystanie z alternatywnych kanałów komunikacji z mBankiem:
- WAP - serwis transakcyjny dla telefonów komórkowych
[wap.mbank.com.pl - zaloguj się przy użyciu swojego identyfikatora oraz hasła dla kanału WAP; Więcej informacji o WAP...]
- mLinia - IVR - automatyczny serwis mLinii
[wybierz numer 0-801 300800 lub (042) 6300800, wybierz opcję 1, aby zidentyfikować się podając swój identyfikator oraz wybrane cyfry telekodu, wykonaj operacje zgodnie z instrukcjami automatycznego serwisu; Schemat opcji IVR...]
- mLinia - operator - połączenie z operatorem mLinii
[wybierz numer 0-801 300800 lub (042) 6300800, wybierz opcję 1, aby zidentyfikować się podając swój identyfikator oraz wybrane cyfry telekodu, a nastęnie wybierz 0, aby połączyć się z operatorem]
Aby zalogować się do serwisu transakcyjnego , odczekaj kilkanaście minut.
Więcej pomocy...
|