Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
Informacja o chwilowych problemach z dostępem do internetowego serwisu transakcyjnego mBanku.
 


Obecnie zalogowanie w internetowym serwisie transakcyjnym nie jest możliwe. Jest to spowodowane znacznym wzrostem aktywności Klientów w serwisie transakcyjnym i dużą liczbą wykonywanych przez nich operacji.

Prosimy o odczekanie kilkunastu minut (wartość podana w treści komunikatu), wówczas automatycznie zostanie dokonana ponowna próba otworzenia strony logowania - jeśli w tym momencie zalogowanie będzie możliwe na ekranie pojawi się odpowiednie okno logowania.
Można też zamknać okno przeglądarki i ponowić próbę zalogowania się w serwisie transakcyjnym po kilkunastu minutach.

Jeśli ograniczenia w dostępie będą występowały przez dłuższy czas, zalecamy skorzystanie z alternatywnych kanałów komunikacji z mBankiem:

  • WAP - serwis transakcyjny dla telefonów komórkowych
    [wap.mbank.com.pl - zaloguj się przy użyciu swojego identyfikatora oraz hasła dla kanału WAP; Więcej informacji o WAP...]
     
  • mLinia - IVR - automatyczny serwis mLinii
    [wybierz numer 0-801 300800 lub (042) 6300800, wybierz opcję 1, aby zidentyfikować się podając swój identyfikator oraz wybrane cyfry telekodu, wykonaj operacje zgodnie z instrukcjami automatycznego serwisu; Schemat opcji IVR...]
     
  • mLinia - operator - połączenie z operatorem mLinii
    [wybierz numer 0-801 300800 lub (042) 6300800, wybierz opcję 1, aby zidentyfikować się podając swój identyfikator oraz wybrane cyfry telekodu, a nastęnie wybierz 0, aby połączyć się z operatorem]

Aby zalogować się do serwisu transakcyjnego , odczekaj kilkanaście minut.

Więcej pomocy...